innowacja_relacja_webinar

Relacja z webinarium „Harvard Business Review Polska”

Dzisiaj bez strategii omnichannel commerce skazujesz swoją firmę na śmierć. Postęp technologiczny, miniaturyzacja urządzeń oraz rozwój social media doprowadziły do powstania ogromnej liczby kanałów sprzedaży. Kupujący korzystają z nich w dowolny sposób: przeskakują z jednego do drugiego, swobodnie między nimi migrując. Aby skutecznie sprzedawać, powinieneś być ze swoją ofertą w wielu miejscach, tak jak Twoi klienci.

Ale to i tak za mało!

Musisz sprostać oczekiwaniom kupujących, rozpoznawać ich ścieżki zakupowe i zapewniać im spójne doświadczenia – niezależnie od wybranego przez nich kanału sprzedaży. A tutaj na drodze do sukcesu czai się wiele pułapek...

Jeśli chcesz ich uniknąć i skutecznie docierać do klientów, obejrzyj nasze webinarium!

Zapisałeś się na webinarium? Wpisz tylko swój e-mail.

Nasz ekspert:

AB

Adam Bernacki

międzynarodowy konsultant, trener

Ekonomista, prawnik, absolwent m.in. Michigan State University oraz Chartered Institute of Purchasing and Supply.
Doktorant Instytutu Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk, pracuje nad wprowadzeniem mechanizmów profesjonalizujących zarządzanie zakupami w ramach stosowania Prawa zamówień publicznych. Doświadczony doradca i trener.
Karierę zawodową rozpoczął w firmie Royal Philips, gdzie był odpowiedzialny za wdrażanie najlepszych praktyk zakupowych w zakładach na terenie CEE. Następnie spędził 3 lata w Chinach jako dyrektor eksportu, pozyskując dostawców z Azji i rozwijając z nimi współpracę.
Po powrocie do Europy 5 lat pracował jako dyrektor zarządzający niemieckiej firmy doradczej INVERTO AG zajmującej się reorganizacją procesu zakupów. Realizował i nadzorował projekty doradcze i optymalizacyjne prowadzone dla wiodących europejskich przedsiębiorstw.
Jako uczestnik MasterClass prof. Joego Sandora ukończył program Executive Development „Advanced Procurement Management” na Michigan State University.

Wypełnij formularz aby obejrzeć nagranie


Administratorem danych osobowych jest: „ICAN Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością” spółka komandytowa, al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu i zakresie określonym w klauzuli zgody oraz w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług ICAN oraz w celu umożliwienia udziału w webinarium. Podanie danych jest dobrowolne. Podającemu dane przysługuje prawo dostępu i poprawienia ich treści.